Bramy garażowe WIŚNIOWSKI

WIŚNIOWSKI® to ponad 20 lat kompetencji w branży budowlanej.

Nasze centrum technologiczno-produkcyjne zapewnia jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczyniają się do powstania produktów na najwyższym poziomie.

BRAMY ROLETOWE

Wszystkie bramy roletowe wyposażone są w standardzie w napęd. Kurtyna bramy nawija się na wał nawojowy schowany w skrzynce, dzięki czemu można zaoszczędzić przestrzeń pod sufitem.

Charakterystyka:
– kurtyna wykonana z profili aluminiowych wypełnionych bezfreonową pianką poliuretanową
– w skrajnym dolnym profilu montowana jest komorowa uszczelka gumowa przylegająca do podłoża
– kurtyna porusza się wzdłuż aluminiowych prowadnic pionowych i nawija się na wał nawojowy
– prowadnice aluminiowe montowane wzdłuż bocznych krawędzi otworu
– prowadnice wyposażone w uszczelki szczotkowe
– napęd w standardzie
– siłownik rurowy zamontowany w wale nawojowym

BRAMY SEGMENTOWE

PRIME UniPro
Nowa generacja bram segmentowych Komfortowe rozwiązanie do garażu– panel o grubości 40 mm
– unikatowe rozwiązania techniczne – bogata oferta kolorów i wzorów
– panel INNOVO o grubości 60 mm – współczynnik przenikania ciepła U=1,07 W/m2K
– współczynnik przenikania ciepła U=0,9 W/m2K – współczynnik tłumienia dźwięku Rc=23 dB
– dbałość o najmniejszy detal – dostępna w wersji ręcznej i automatycznej
– rozbudowany system osłon i uszczelnień
– liczne, nowoczesne systemy zabezpieczeń
– precyzyjna konfiguracja z układem napędowym

BRAMY UCHYLNE

Bramy uchylne to jedne z najbardziej popularnych bram na rynku. Ich prosta konstrukcja oraz proste i sprawdzone rozwiązania mechaniczne gwarantują niezawodne działanie bramy.

Cechy charakterystyczne:
– skrzydło wykonane z blachy stalowej ocynkowanej – trapez T-10, o pionowym, poziomym, i skośnym układzie wypełnienia, bądź z blachy stalowej ocynkowanej perforowanej
– elementy ościeżnicy zespolone są ze sobą za pomocą połączeń skręcanych
– profile skrzydła łączone za pomocą specjalnych akcesoriów
– poprzeczka łącząca prowadnice poziome oraz ślizgi boczne
– układ sprężyn wspomagający podnoszenie i opuszczanie skrzydła bramy
– sprężyny zabezpieczone w tulejach